Reklamacje
KROK PO KROKU - JAK ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT?
- Pobierz Formularz Zgłoszenia Reklamacyjnego , wydrukuj go i wypełnij.
- Możesz również przygotować opis reklamacji bazując na treści powyższego formularza. Zachęcamy jednak do skorzystania z przygotowanego przez nas formularza, który znacznie ułatwi Ci dokonanie reklamacji.
- Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem na adres:
Badmin.pl
ul. Augustówka 21, 02-981 Warszawa - Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
Dodanie na paczce dopisku "REKLAMACJA" zwiększa szansę na rozpatrzenie reklamacji w najszybszym możliwym czasie.
Podanie w formularzu opcjonalnego numeru telefonu kontaktowego, może również w niektórych sytuacjach skrócić cały proces.
Kontakt w sprawie reklamacji
tel: 731-931-424 (opłata zgodna z cennikiem operatora sieci)
email: reklamacje@badmin.pl
Badmin.pl
ul. Augustówka 21, 02-981 Warszawa
Poniedziałek - Piątek - 10:00 do 17:00
Produkty POLAR ![Polar Polar](product_thumb.php?img=images/logo_polar.png&w=90&h=28)
tel: 731-931-424 (opłata zgodna z cennikiem operatora sieci)
email: reklamacje@badmin.pl
Badmin.pl
ul. Augustówka 21, 02-981 Warszawa
Poniedziałek - Piątek - 10:00 do 17:00
![Polar Polar](product_thumb.php?img=images/logo_polar.png&w=90&h=28)
Informujemy, iż oferowane przez nas produkty marki POLAR objęte są gwaranacją dystrybutora. Gwaranacja obowiązuje przez okres 24 miesięcy.
Procedura wysyłki pulsometru do serwisu:
- Należy dokładnie opisać usterkę i podać dane kontaktowe (adres do wysyłki, numer telefonu).
- W przypadku chęci skorzystania z naprawy gwarancyjnej należy załączyć dowód zakupu i wypełnioną kartę gwarancyjną (lub ich kserokopie).
- Pulsometr wraz z nieprawidłowo działającymi akcesoriami należy dobrze zabezpieczyć na czas transportu.
- Koszt wysyłki sprzętu do serwisu leży po stronie klienta.
Adres do wysyłki / kontakt:
Sport Konsulting Serwis
ul. św. Gertrudy 8/2
31-046 Kraków
czynne od pon. do pt. w godz. 9-17
tel.: (12) 631-02-72
Produkty GARMIN ![Garmin Garmin](product_thumb.php?img=images/garmin-logo.png&w=90&h=23)
Informujemy, iż oferowane przez nas produkty marki GARMIN objęte są gwaranacją producenta. Gwaranacja obowiązuje przez okres 24 miesięcy.
Procedura reklamacyjna:
- Wchodzimy na oficjalną stronę wsparcia Garmin.
- Wyszukujemy nasz produkt, po nazwie lub numerze seryjnym.
- Szukamy rozwiązania naszego problemu lub wybieramy "Skontaktuj się z ekspertem". Gdzie możemy spróbować rozwiązać problem telefonicznie lub e-mailowo. W formularzu należy dokładnie opisać usterkę i wypełnić obowiązkowe pola oznaczone symbolem *.
- W przypadku chęci skorzystania z naprawy gwarancyjnej możemy zostać poproszenie o załączenie dowodu zakupu i wypełnionej karty gwarancyjnej (lub ich kserokopie).
- W odpowiedzi na zgłoszenie poinformowani zostaniemy o dalszych krokach, które musimy podjąć.
- Pulsometr wraz z nieprawidłowo działającymi akcesoriami należy dobrze zabezpieczyć na czas transportu.
- Koszt wysyłki sprzętu do serwisu leży po stronie klienta.
Produkty SUUNTO ![Suunto Suunto](product_thumb.php?img=images/Suunto-logo.jpg&w=90&h=27)
Informujemy, iż oferowane przez nas produkty marki SUUNTO objęte są gwaranacją dystrybutora. Gwaranacja obowiązuje przez okres 24 miesięcy.
Procedura reklamacyjna:
- Wchodzimy na oficjalną stronę wsparcia Suunto (wersja angielska).
- Wyszukujemy nasz produkt po nazwie, wpisujemy numer seryjny i klikamy "Check Warranty".
- Otrzymamy informację o statusie gwarancji. W przypadku braku, możemy samodzielnie wybrać, że produkt jest na gwarancji - tutaj konieczne będzie przesłanie skanu dowodu zakupu.
- Szukamy rozwiązania naszego problemu z predefiniowanych grup. Jeśli sugerowane rozwiązania nie pomogą, dokładnie opisujemy usterkę i przechodzimy do kolejnego kroku, w którym należy wypełnić obowiązkowe pola. Definiujemy tutaj dane osobowe, adres odbioru oraz odesłania, które mogą być tożsame.
- W odpowiedzi na zgłoszenie poinformowani zostaniemy o dalszych krokach, które musimy podjąć.
- Pulsometr wraz z nieprawidłowo działającymi akcesoriami należy dobrze zabezpieczyć na czas transportu.
Instrukcja wypełniania zlecenia naprawy online:
- Potrzebny jest poprawny adres e-mail, numer seryjny produktu i dostęp do drukarki.
- Wybierz swój kraj z listy.
- Wprowadź wymagane informacje. Automatycznie zostaną utworzone dokumenty wysyłkowe do wydrukowania. Dołącz je do produktu, który wysyłasz.
- Po otrzymaniu potwierdzenia zadzwoń pod podany numer telefonu kuriera, a produkt zostanie odebrany.
- Nie wysyłaj razem z produktem instrukcji, przewodników ani opakowań, ponieważ nie będzie możliwości ich zwrócenia.
- Jeśli rozwiązanie danego problemu nie jest objęte gwarancją, otrzymasz szczegóły płatności pocztą e-mail. Płatności są przeprowadzane w sposób bezpieczny przez serwis PayPal.
- Po dokonaniu naprawy produkt zostanie odesłany na adres podany podczas wypełniania zlecenia serwisowego.
Pamiętaj
- Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
- Jeżeli Towar ma wadę Klient może:
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży
- żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady.
- Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy.
W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.