Badmin.pl
Każdy kupiony produkt o wartości powyżej 50zł możesz wymienić za darmo. Wystarczy że odeślesz go do nas, a nowy produkt wyślemy do Ciebie GRATIS. KLIKNIJ NA OBRAZEK, ABY UZYSKAĆ WIĘCEJ INFORMACJI.
Status Produktu "Wysyłamy kurierem: dzisiaj", oznacza że pracownik magazynu może wysłać Twoją paczkę jeszcze dzisiaj. Status pojawia się tylko w dni robocze do godziny 17:00 (od poniedziałku do piątku). KLIKNIJ NA OBRAZEK, ABY UZYSKAĆ WIĘCEJ INFORMACJI.
Nie musisz obawiać się że kupisz produkt którego rozmiar okaże się nieodpowiedni. W naszym sklepie masz gwarancję satysfakcji z dokonanego zakupu. Dajemy Ci aż 30 dni na wymianę produktu lub jego zwrot bez podawania przyczyny. KLIKNIJ NA OBRAZEK, ABY UZYSKAĆ WIĘCEJ INFORMACJI.
Autoryzowany sprzedawca YONEX
  • 12 341 43 19   [pn-pt 11:00-19:00, sb 9:00-17:00]



Twoje zamówienie wyślemy jeszcze dzisiaj - czas relalizacji

Testuj rakiety do badmintona


Reklamacje

Reklamacje

  1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
  2. Jeżeli Towar ma wadę Klient może:
    1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży
    2. żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady.
  3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy.

Kontakt w sprawie reklamacji:

tel: 731-931-424 (opłata zgodna z cennikiem operatora sieci)
email: reklamacje@badmin.pl

Badmin.pl
ul. Ks. Józefa 54A
30-206 Kraków

PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK - 8:00 DO 16:00

 


Produkty POLAR

Informujemy, iż oferowane przez nas produkty marki POLAR objęte są gwaranacją dystrybutora. Gwaranacja obowiązuje przez okres 24 miesięcy.

Treść Gwarancji

Procedura wysyłki pulsometru do serwisu:

  1. Należy dokładnie opisać usterkę i podać dane kontaktowe (adres do wysyłki, numer telefonu).
  2. W przypadku chęci skorzystania z naprawy gwarancyjnej należy załączyć dowód zakupu i wypełnioną kartę gwarancyjną (lub ich kserokopie).
  3. Pulsometr wraz z nieprawidłowo działającymi akcesoriami należy dobrze zabezpieczyć na czas transportu.
  4. Koszt wysyłki sprzętu do serwisu leży po stronie klienta.

Adres do wysyłki / kontakt:

Sport Konsulting Serwis
ul. św. Gertrudy 8/2
31-046 Kraków
czynne od pon. do pt. w godz. 9-17
tel.: (12) 631-02-72

Więcej Informacji


W  przypadku,  gdy  Klient  sklepu  będzie  chciał  wdać  się  w  spór  z  naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z  umowy  sprzedaży  mogą  być  rozwiązywane  w  trybie  mediacji  przez mediatorów  Centrum  Mediacji  Sądu  Arbitrażowego  przy  Krajowej  Izbie  Gospodarczej  w  Warszawie, stosownie  do  regulaminu  tego  Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.

Kontynuuj
SKLEPY GRUPY TEVOS: Badmin.pl SquashTime DoBiegania.pl Treningowy.pl

Copyright © 2017 Badmin.pl

Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym.
Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce cookies. Rozumiem politykę cookies - zamknij